محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

درگذشت آهنگساز نمایش موزیکال «باغ اسرارآمیز»

  • کد خبر: ۱۳۰۷۰۰
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
درگذشت آهنگساز نمایش موزیکال «باغ اسرارآمیز»
لوسی سایمون نامزد جایزه تونی که برای آهنگسازی نمایش‌های موزیکال «باغ اسرارآمیز» و «دکتر ژیواگو» شناخته شد، در ۸۲ سالگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی خانواده سایمون اعلام کرد که لوسی سایمون روز پنجشنبه پس از مبارزه طولانی با سرطان در خانه‌ خود در پیمونت نیویورک درگذشت.

لوسی خواهر کارلی سایمون خواننده و ترانه سرای آمریکایی در آوریل ۱۹۹۱ در باغ اسرارآمیز در برادوی به صحنه رفت. این نمایش موزیکال با بازی ربکا لوکر، ‌مندی پتینکین، آلیسون فریزر و دیزی ایگان و بر اساس رمان کودکانه مورد علاقه فرانسیس هاجسون برنت، ۷۰۹ اجرا داشت و برنده دو جایزه تونی شد و در سراسر جهان به صحنه رفت.

نمایش موزیکال بعدی او، دکتر ژیواگو بود. دکتر ژیواگو(Doctor Zhivago)، محصول سال ۲۰۱۱ است که آهنگ آن بر اساس اشعاری از مایکل کوری و امی پاورز ساخته شد. این نمایش بر اساس رمان بوریس پاسترناک در سال ۱۹۵۷ ساخته شد و در سالن نمایش برادوی به صحنه رفت.

سایمون در ۵ می ۱۹۴۰ در نیویورک متولد شد. او در یک خانواده آهنگساز بزرگ شد. والدین او افراد برجسته‌ای مانند جیمز تربر، ریچارد راجرز، بنی گودمن و اسکار همرستین را سرگرم می‌کردند.
منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->